יום שישי, 4 בדצמבר 2015

סוף השבוע, הצעת הגשה



יהיה קר ומגניב!

1. ז'קט אופנוענים מכותנה, קסטרו.
בשחור, כמובן.
כל השיק הדרוש פלוס היכולת להזיז את הכתפיים בחופשיות! אישית, מעדיפה ז'קטים בגזרה הזו כשהם פתוחים, אבל זה לא מחייב.


2. סווטשירט טוניקה נחשק להחריד, בל אנד סו.
הכלאה בין סווטשירט לשמלה לשמיכת פוך. אני מאוהבת.



3. סקיני מנצנץ, אסוס
בשביל לאזן את מראה ה"זה עתה התגלגלתי מהמיטה". לא שיש לי בעיה עם להתגלגל מהמיטה. לו רק היו נותנים לי.



4. נעלי ספורט מושלמות (לי כבר יש!), אדידס, אסוס
נעלי ספורט בשחור לבן הן האובססיה הנוכחית שלי.


5. או: נעלי ספורט מושלמות כאן ועכשיו, שוז ווב סטור (לחובבות הקניות בארץ)
גם אפור שחור לבן זה בסדר.

6. או: נעלי ספורט מושלמות בזול, נקסט.
מזכירות לי זוג של נייקי שלא קניתי בשל מחירו ועד היום אני מקללת את עצמי במרץ על כך. עוד אלפיה, פחות אלפיה, מה זה כבר חשוב.

*אמר אף מנהל בנק, מעולם.


7. תיק מתוקתק, בל אנד סו.
רציתי את השחור. לעצמי, וגם לרשומה. אך אזל, אבוי.



וכעת אלך לטחון את הצעת ההגשה האמיתית שלי לשבת זו: עוגת גבינה, עם רימון מעל. ביוש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה