יום רביעי, 11 במרץ 2015

איפה הייתי ומה עשיתי

התשובה הקצרה היא: הריתי.
התשובה הארוכה היא: הקאתי. הקאתי עוד. הקאתי עוד ועוד ועוד. השמנתי. התבכיינתי. גיליתי שאין לי מה ללבוש. ואני בסה"כ קצת אחרי חצי הדרך.
ועדיין מקיאה.

אז כפי שאפשר להבין - הייתי די עסוקה. אבל לא עסוקה מכדי לגלות שבזמן שאני נכנסתי להריון כל הבגדים היפים, הנעליים היפות והאקססוריז המושלמים יצאו מהמחילות שלהם דווקא עכשיו כשאני לא יכולה לקנות את רובם ואין לי כסף לכל השאר. אבל זה לא אומר שאתן לא יכולות. אז הנה רשימת החשקים הנוכחית שלי, לשירותכן. אל תספרו לי מה קניתן, אני לא רוצה לדעת.

1. עליונית של גל אנג'ל.
לאחרונה קניתי מכנסיים של הנ"ל והם אהבת חיי החדשה. לא פלא שאני חושקת גם בעליונית הזו, שגם בימים כתיקונם ספק אם הייתה מחמיאה לחזה שלי - וכיום אני מהמרת שאין בכלל על מה לדבר (היא תסתכל עליי ותבהל ותברח בחזרה לסטודיו). אבל לחשוק מותר לי, לא ככה?



2. תיק של שושקה.
זה עולם אכזר ויש בו יותר מדי תיקים יפים שאין לי שום הצדקה לקנות. זה בפירוש אחד מהם.


3. תיק של לסטר.
גם זה אחד מהם.


4. תיק של קיפלינג.
זה כנראה בראש הרשימה.




5. מליסות חתול.
שננו איתי: אני לא קונה יותר מליסה השנה. אני לא קונה יותר מליסה השנה. אני לא - היי, תראו! חתול! |שולפת אשראי|




6. תומס שנשלחו אליי מן השמיים.
באמת. יד אלוהי האופנה הייתה מעורבת בתהליך הייצור פה. זה ברור כשמש. או כרשת.



7. שרשרת של שלי דהרי.
לזה התכוון המשורר כשאמר "לעשות לימונדה מלימון".



בברכת "עשו הרבה שופינג גם בשבילי, ואם אתן צריכות להקיא על כביש 6 - שתהיה אתכן שקית ניילון. נורא מסוכן לעצור שם בשוליים". או משהו כזה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה