יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

חדר תצוגה

לפני כמה שבועות, כשהחופש הגדול עוד היה בעיצומו, הוזמנתי לחזות בקולקציה החדשה של קסטרו עם עוד מגוון בלוגריות. כיוון שאני מחבבת את קסטרו, שמחתי לשזוף עיניי (ובחום ששרר באותו יום - גם את כל שאר גופי האומלל) בבגדים.
בשואו רום המדובר (שהיה ממוזג, למרבה האושר) הוצגו קולקציות הגברים והנשים (אך לא הילדים) לחורף הקרוב. אני מודה שאפילו עם המיזוג, היה לי קצת קשה להתרכז במעילים, צעיפים ונעליים סגורות - אבל באופנה אין דבר כזה שאין דבר כזה. אז הצלחתי. וכעת אני כאן כדי לדווח לכן על ממצאיי לעונה הקרובה ובעיקר להמליץ על הפריטים המוצלחים ביותר בעיניי:

1. ז'קט ג'ינס קצר וכהה.
כבר כתבתי על הז'קט המושלם הזה בעבר - יש לי אותו מהעונה הקודמת וכבר אז חשבתי, ואני ממשיכה לחשוב, שהוא הפריט ההכרחי ביותר במלתחתי. האורך שלו מושלם, הרכב הבד נהדר (סטרצ'י במידה הנכונה עבור ז'קט, כך שאפשר ללבוש אותו כל היום, גם בעבודה שדורשת הקלדה. מי שלא ראה אותי מושכת בשרוולי ז'קטים חסרי אלסטן ושולפת מספריים ברוב ייאושי לא ראה זעם אמיתי מימיו), הצבע קלאסי והמחיר הוגן בהחלט.


הז'קט ואני עושים חיים: 








2. שמלת שיפון רקומה.
כבר דיברנו רבות וטובות על האובססיה העכשווית שלי לשנות העשרים ועל הקושי האיום והבלתי נסבל בכך שהגזרה שלי לגמרי לא מתאימה לשמלות הדרופ וייסט הכה רלוונטיות לתקופה. ובכן, הנה שמלה שפותרת עבורי את הקושי הזה: גם שנות העשרים, וגם בעלת קו מותן גבוה עבור שכמותי. הרררר.



3. שמלה סמי מחויטת באפור עכבר.
אני מתה על הגזרה הזו, הרחוקה מהגוף בדיוק במינון הנכון (לא מראה ה"לבשתי אוהל סיירים" וגם לא "נעים מאוד, אלה השחלות שלי"), והבד המדויק עם צבעו הנהדר יהפכו את השמלה הזו (שכבר מדדתי ואני שוקלת בכובד ראש גם לקנות) לפריט החורף המחויט המושלם. הבעיה היחידה שאני מוצאת בה היא שמה, אבל בהנחה שהוא לא רקום עליה בענק אני מניחה שאפילו נטפקנית שכמותי תוכל לחיות עם הרעיון של ללבוש שמלת מיני שנקראת "שמלת מידי".


4. תיק יד אוברסייז.
לכל אחד יש אלטר אגו. לשלי קוראים מרי.

מרי פופינס.


5. תכירו: נעלי-לקה-עם-פפיון "למה-המידה-שלי-אזלה-עוד-לפני-שהספקתי-להקליד-את-מספר-האשראי".
לא שם קליט. אבל יופי של נעליים.


נצפו בשואו רום ועוד לא באתר: חצאית ג'ינס רקומה "אנו באנו לארץ לבנות ולהבנות בה ולהיראות מהמם אגב שאנחנו עושות זאת", ז'קט עור מושלם שמחירו גורם לי לבכות, תיק פוך שאני רוצה לישון עליו בחורף הקרוב. מבטיחה לעדכן כאשר יהיו זמינים לריור. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה