יום רביעי, 28 במאי 2014

קונים מהר

למה מהר?
כדי שהמבצע לא ייגמר.
וגם כי אין לי זמן לכתוב משהו ארוך מזה בשש בבוקר.

1. באתר "מכופתרות" המעולה יש היום פלאש סייל: עד 40% על כל האתר (לא כולל את הנעליים של רוני קנטור).
המלצת צוות הבלוג (שזו אני):
חצאית פיפטיז רומנטית



וחולצת מינסוטה המושלמת



2. באתר קיפלינג יש 50 ש"ח הנחה על כל 250 ש"ח - כולל כפולות!
המלצת צוות הבלוג (עדיין אני):

תיק דפאה המושלם בבז' מוכסף (ונכסף!)
אני לא סתם אומרת שהוא מושלם: יש לי אותו, בכחול מבריק.


תיק כתף בינוני בלבן, אפור וכתום


ביוש!!!

יום שני, 19 במאי 2014

השלם, וגם כל חלקיו

העולם נחלק לאלה שמאמינים שהשלם גדול מסך כל חלקיו, ולאלו שחושבים שלא.
בעצם, יש עוד קטגוריה: כאלה שהשאלה הזו עושה להם מיגרנה.

אני שייכת לזן השלישי, למקרה שלמישהו היה ספק.

ובכל זאת, כשסטים של חולצה וחצאית בהדפס זהה החלו לצוץ תחת כל אתר רענן ולהעמיד פני שמלות, נאלצתי להודות שיש משהו בדילמה הזו: האם חולצה וחצאית זה יפה כמו שמלה, או יותר?
אין לי תשובה חד משמעית לשאלה הזו, ואני גם חושבת שלא חייבים לבחור כשאפשר גם וגם. אבל יש לי תשובה לשאלה אחרת, וחשובה לא פחות: מה קונים?
הסוד לסט מושלם תלוי, לענ"ד, בשני גורמים: הפרופורציות וההדפס. אורכם של הפריטים צריך להיות מדויק וגזרתם צריכה להתאים הן למבנה גופה של הלובשת והן זה לזה: אם החולצה חושפת מעט בטן, החצאית חייבת להיות באורך מהוגן. אם החצאית קצרצרה, החולצה צריכה להסתיר קצת עור. ההדפס גם הוא צריך להתכתב היטב עם רוח הסט, ורצוי שגם יהיה יפה בפני עצמו.
חמושה בתובנות האלה, יצאתי לאסוף המלצות עבורכן.

1. חולצה וחצאית בהדפס אתני, קסטרו. מחיר הסט: 229 ש"ח.
החסרון הגדול של הסט החמוד הזה הוא שהוא כל כך צבעוני שהוא עלול לגרום למישהי להתקף אפילפטי. זה, והעובדה שהוא עשוי מבד מאוד סינטתי. חוץ מזה, הוא מקסים ומשמח, הגזרה שלו מצוינת והוא יראה מצוין עם כפכפי אצבע נונשלנטיים וגם עם נעלי עקב מחייבות יותר. לא בטוח שהוא עדיין יהיה חינני בקיץ הבא, אבל המחיר שלו נוח מספיק כדי לקחת את הסיכון הזה. החולצה אזלה כרגע, אבל בקסטרו מבטיחים שהיא תשוב בקרוב, ואפשר לעקוב אחרי מצבה באתר.



2. סט חולצה ומכנסיים פרחוניים של רנואר, מחיר הסט: כנראה ש 300 ש"ח. הקטלוג האינטרנטי שלהם אמנם מספק מחירים, אבל לא מספק את הזכוכית המגדלת שדרושה כדי לקרוא את הפונט שבו הם כתובים.
למרות מתיקותו הברורה, הסט הזה מגביל להחריד בשל אורכם (טוב, קוצרם) של המכנסונים. יתאים לצעירות מאוד, או להליכה לים, לבריכה, לפארק או לכל פעילות לא מחייבת אחרת שאמהות מסכנות נגררות אליה בעל כורחן רק כדי לא להיות אמהות בלאי שתוקעות את הילדים מול המסך בזמן שהן עושות מה שהן באמת רוצות אחרי יום עבודה: לשתות קפה. אני רק אומרת.



3. סט מפוספס של זארה. מחיר הסט: 400 ש"ח.
הסט הגיאומטרי המקסים הזה שימושי, ורסטילי, ויוכל להיות מופרד בקלות ובלי רגשות אשם עם סופו של הטרנד (כמו בלונים, גם הם תמיד נגמרים בפיצוץ, או לפחות בהתרוקנות מצערת מתוכן ומחן, ועם המון צלוליט). החסרונות שלו הם מחירו הגבוה יחסית, והעובדה שהסיכוי למצוא את שני הפריטים בסניף אחד של זארה שואף לסיכוי שאזכה בלוטו.
ואני לא ממלאת לוטו.


4. סט של Warehouse מאסוס. מחיר הסט: 47 פאונד.
בתור הבעלים הגאים של הסט אני יכולה לספר שהוא נאה, איכותי, מחונך למדי ומתכבס היטב. וגם יפה להפליא. האורך של החצאית מושלם, לבד יש טקסטורה פוכית קלילה וההדפס מתאים היטב לרוח הכללית הוינטג'ית קלות שנחה על הפריטים.



5. סט "האם-זה-המחיר-הסופי-או-שאפשר-להשאיר-במקום-זה-כליה" של whistles מאסוס. מחיר הסט: 254 פאונד.
כה יפה, כה יקר.


6. סט מקולקצית ה"סלון" של אסוס. מחיר הסט: 105 פאונד.
מצחיק שבחרו לקרוא לקולקציה הזו סלון, כי מחיר הסט באמת מזכיר קצת את מחירו של הסלון שלי. ובכל זאת מדובר בסט מהמם להחריד. חסרונו העיקרי הוא בכך שהחולצה לא תיראה טוב בשום שילוב אחר, ולכן נשים פרקטיות כמוני לא יעזו גם ללבוש את החצאית בנפרד, כי אם יקרה לה משהו - מה אעשה עם החולצה?!?



7. סט של Chinti and Parker באסוס. מחיר הסט: 85 פאונד.
הסט המקסים הזה, שנותן פרשנות קצת אחרת לטרנד, כנראה איכותי מאוד (יש לי נסיון טוב עם החברה) ובפירוש ובאופן שאינו ניתן לויכוח גם יפה מאוד. אבל יש עוד משהו שהוא מאוד: לא מתאים למזג האוויר הישראלי. לפחות לא לעונת הקיץ המתרגשת עלינו וגורמת לחלקנו להתעלף מחום רק מעצם המחשבה. למי שמוכנה לקחת את הסיכון ולחכות לחורף - הנה הסט שלך!


8. סט של באום ומישהו-שאין-סיכוי-שאני-מצליחה-לאיית-את-שמו, מאסוס. מחיר הסט: 318 פאונד.

אומרים ששום פרסום אינו שלילי כל עוד מאייתים את השם שלך נכון. רואים שמי שאמר את זה אחז בשם משפחה כמו כהן או לוי, או מכסימום מלכה.

אנקדוטה לא לגמרי קשורה: לאחרונה, כשעבר בכורי איזה אבחון, התבקשנו להגיד אם הוא יודע כבר לכתוב את שם המשפחה שלו. הצצתי בפרטיו האישיים בטופס שהבוחן זה עתה הקליד ואמרתי לו: לא. אבל גם אתה לא.
הילד קיבל את הניקוד.

והסט הזה? שלמות.





(ואיך לא לעשות את זה? ככה:)



טובים השניים מן האחד, לא ככה?

יום חמישי, 15 במאי 2014

שירות לציבור שלום, אביגיל לשירותכם

יש לי חמש רשומות בתהליכי עבודה, ושלוש מאות אלף דברים שאני מנסה לסיים במקביל שאינם רשומות בתהליכי עבודה. אז בקטנה ובקצרה, הנה כמה דברים שחבל לי שתפספסו רק כי אני עסוקה להחריד. אין צורך להודות לי, אבל שוקולדים וצ'קים מתקבלים בברכה תמיד. 

וגם נעליים.

1. שלומית אופיר משיקה קולקציה חדשה ומהממת. זה לא מפתיע שהיא מהממת, כי הקולקציות שלה תמיד מהממות. וכעת היא מהממת ומחלקת קופונים של 50 ש"ח הנחה:
כך שאתן יכולות להתפנק לכן בשרשרת אורסולה המושלמת ולספר לעצמכן שחסכתן כסף. לקנות עם קופון זה כמו קלוריות שאוכלים בחושך - זה לא נחשב אלא אם נשקלים (או בודקים את היתרה בבנק). 



2. באתר של רשת סטורי יש 15% הנחה על הקולקציה (המטריפה) של פייפר ג'אם, ואתן (כן כן, אתן, בעלות החזה הקטן-יותר-משלי!) יכולות להיות הבעלים של האוברול המושלם הזה: 



3. אסוס מציעים עד ה 15.6 משלוח אקספרס ב 10 פאונד (במקום 20) והם טוענים שהם גם מכסים עלויות מע"מ ומכס, אם ישנן כאלה. אין לי מושג איך זה במבחן המציאות, אבל הייתי בהחלט מסתכנת ומזמינה משהו בפחות מ 48 פאונד (רף המע"מ) + מנצלת את העובדה שיש כעת 20% הנחה (עד סוף היום, אאל"ט, עם הקוד MAY20) ומזמינה את שמלת הג'ינס המקסימה הזו. 


4. שני בר המעולה חוגגת עשור ומעניקה 20% הנחה על ה-כ-ל, ושקית יומולדת במתנה על כל קנייה, בחנויות שלה וגם בחנות המקוונת. הזדמנות מופלאה להזמין את נעלי הברבור בגרסתן השטוחה והמבורכת!


יאללה, הלכתי להרוויח כסף כדי שיהיה מה לבזבז. רשומה ארוכה יותר - בהמשך!


יום שני, 5 במאי 2014

כחול ולבן, הגרסה המקוצרת

1. חולצת טלי, Won hundred בסטורי, 626 ש"ח.
כי חולצה עם מחשוף גב שיכול להתאים גם למי שחייבת ללבוש חזייה - זו עצמאות אמיתית.


2. סנדלי יוניסקס של טד בייקר באסוס, 70 פאונד.
אין לי שום כוונות לחלוק עם בעלי פריטי לבוש אי פעם (אני די בטוחה שאם הוא יצליח ללבוש את הג'ינס שלי אצטרך להתאבד), אבל מסתמן שאני לגמרי בשלה, אחרי כמעט עשר שנים איתו, לפריט "שלו/שלה".
זה די מדאיג.


3. חולצת ג'ינס מודפסת, 169 ש"ח, קסטרו.
גם גזרה מוצלחת וגם תספק הסוואה מושלמת כשילדים מעצבנים להחריד ירססו אותך בספריי קצף.


4. קרופ טופ ג'ינס, רנואר, 229 ש"ח.
לכל מי ש(כמוני) מתה על חולצות ג'ינס, לכל מי ש(כמוני) מחבבת את הטאצ' היפני-משהו ולכל מי ש(כמוני!!!) לא רוצה לחשוף את בטנה כי היא זקנה מדי לזה (וגם כשהייתה צעירה זה לא היה מומלץ עבור מבנה גופה, אני רק אומרת את זה בקול רם כדי שלא אשכח לרגע), אבל מסרבת להתעלם מהטרנד הכה חמוד הזה.


5. צמיד לבן-זהוב של אוטומן באסוס, 42 פאונד.
כחול ולבן זה צבע שלי, אבל זהב ולבן זה שיק מושלם.


חג עצמאות שמח!